Sjukstugan säger hej

Kategori: Kajsa

Tack och lov för att ett kort pass väntade mig på jobbet!
Slutade halv fyra idag vilket är mega lyxigt.
Som syster sa imorse: Det är ju nästan bara morgonfix och sen gå hem ;P
Det var iaf välbehövligt för jag har dragit på mig en förkylning som smyger sig på mer och mer.
Det blev en promenad hem.
Lät mig cykel stå och drog hem systerysters punkterade istället, så får hon cykla hem min.
- One of a kind, I know ;-)
.
Och sen jag kom hem har jag inte rört mig från soffan.
Kurerar mig tillfälligt med treo, skogsbärsglass, halsisar och en bok.
En kopp the eller två kan nog också platsa på min känna-mig-tillfälligt-frisk lista ;-)
.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Krya på dig :) Kram Amanda (som provjobbar hehe)

    2011-09-14 | 21:08:50
  • Kajsa säger:

    Taack snälla rara Amanda ;-))

    2011-09-15 | 23:02:10

Kommentera inlägget här: