Planning weeekends

Kategori: Kristina

- Morning chejjer!!
Snart jobb, men först lite mysfrukost framför vakna med voice.
Nyponsoppa, Sjuukt gptt.
Länge sen jag drack det.
Köpte hem det för att mysa till TVn igår med vaniljglass och mandelbiskvier <3
Ledig imårrn, jag räknar redan ner timmarna.
Flyt på jobbet dock, fått gör mycket gjort den här veckan och jag planerar icke att bryta denna trend heller idag.
Helg imårrn.
Har fortfarande inte bestämt vad jag vill göra.
Premiär i Uppsala..? Dansa i Stockholm... Eller bara mysa hemma?
Måste medge att jag är lite nyfiken på Whiteclub..
Men Sannis lockade med huvfudstad.
Den som lever får'sche!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Jag har nämligen sökt jobb hos er på Holmlunds. Hur ser en arbetsdag för er ut? Hur är tiderna? Och är kassan svår att lära sig?

    Kram Sanna

    2011-09-08 | 12:38:19
  • Kristina säger:

    Hej Sanna! Det varierar så mkt. Kan börja mellan 9-13 och sluta mellan 17-19 ungefär :)

    Kassan är ganska smidig, jag kan den utan och innan ;)

    Väldigt varierande dagar - Nu vid säsongsbyte så är det mycket att göra :)

    Kram Kram

    2011-09-09 | 10:02:16

Kommentera inlägget här: