Invicible?

Kategori: Kajsa


Fick lixom en lite olustig känsla i kroppen nu..
Det plingade på dörren för en stund sen och jag väntade inte besök så jag smög mig fram till dörren.
Som man alltid gör!
- Jag släpper lixom inte in vem som helst ;P
Kikade lite försiktigt i titthålet och såg en man eller en kille, svårt och säga ålder genom titthålet.
Tror det var någon försäljare så jag orkade inte öppna.
Jag backade undan från dörren och väntade på att han skulle gå.
Hör hur det plingar till hos grannen istället så jag tittar i titthålet igen bara för att försäkra mig om att han har gått.
Tittade tydligen för länge.
Eller lite för nära & intensivt?
För han vänder sig om från grannens sida och vinkar!
Precis som att det inte fanns någon dörr för mig att gömma mig bakom.
Kändes precis som att han hade sett mig från det att jag smög mig fram genom hallen.
Väldigt olustigt.
Måstes kollas upp när syster kommer hem!
Vad som ses och inte ;P
Och det gör hon nog snart.
Det blev nämligen ändrade planer för kvällen.
Tanken var att vi skulle käka middag hemma hos våran moster, men nu blir det inte så.
Olyckan hade varit framme och bråkat med henne när hon cyklade :/
Så nu blir det hemmakväll för oss istället.
Och jag tänker inte laga någon middag, i protest ;P
.
Nu har jag iaf lättat mitt olustiga sinne lite.
Passa er i titthålen.. just saying ;-)

Kommentarer

  • Maria säger:

    haha samma hände för mig förut! Det ringde på dörren, vilket typ aldrig händer, så jag kika i titthålet å såg att de va nån jag inte kände (ung kille) så jag öppna inte. Men då ringde han på igen å nån sek senare gick jag å kolla i titthålet igen ifall han hade gått och precis då när jag kollar så börja han vinka, peka på sin namnbricka och massa! Hahha jag dog, som du sa kändes precis som man inte hade nån dörr imellan. Ringde min sambo direkt å berätta å han sa att man kan se om nån kollar i titthålet för de typ blir lite ljusare, blinkar till, då. hahah

    2011-09-21 | 22:02:46
  • Kristina säger:

    Haha ja Kajsa ringde också sin sambo, dvs. till mig ;)

    Hon var fortfarande brydd och skärrad när jag kom hem efter jobbet haha.

    Sjukt.

    2011-09-21 | 22:35:38
    Bloggadress: http://likasystrar.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    Haha men guud vad sjukt!!

    Visst känner man sig iaktagen.. Men då är jag inte ensam uaf då ;P

    Man får visst passa sig, vi ska göra en liten test sen så man vet hur man ska göra ( Nästa gång lixom )

    Känner bättre tillmods idag ;-)

    Kram på dig!

    2011-09-22 | 21:16:05

Kommentera inlägget här: