Don't we just love fridays

Kategori: Kajsa

- Hello friday!

Solen skiner och det gör mitt humör också ;P
Vaknade lite hastigt och lustigt imorse när syster upptäckte att klockan var lite mer än den borde.
Gick upp och gjorde iordning frukost och packade hennes väska.
Låter som värsta morsan ;-)
Hon var borta på två röda men jag kunde
såklart inte somna om så jag gick upp och slängde in en maskin tvätt och hoppade in i dushen.
Obligatorisk hårtvätt!
En timme senare blev det en ordentlig frukost med ägg, juice, oboy och rostade mackor.
.
Fredagkvällen tänkte vi spendera hemma hos syster i Eriksberg, fast utan syster ;P
Kidsen ska ha sleepover med mormor och lite pizza & fredagsmys med vildingarna tackar vi sällan nej till ;-)
Och innan jag beger mig dit tänkte jag hinna med en fika med fröken Josefsson.
Stanmys it is!
Men det är låångt kvar tills dess så nu ska ta itu med dagens sista städ misson - dammsuga.
Har redan vattnat, diskat & tagit itu med två maskiner tvätt!
Later.
.
Prinsessan som en liten balletdansös / fotad av faster Carin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: