Behind hair and makeup

Kategori: Kajsa

Kommentarer

  • Marie säger:

    Hej!! Jag är så sjukt tacksam över dig och din systers blogg. Får sån inspiration av er! Vilket märke har din topp? Vila? Din hårfärg är superfin, vet du vad din frisör använder för färg och märke? Sista frågan.. vad har du för fint på läpparna? Allt tipp topp! Sköt om er, kramar Marie

    2011-09-18 | 17:58:26
  • Kajsa säger:

    Hej Marie och tusen tack för alla fina ord ;-)

    Det värmer verkligen!

    Toppen är från HM, läppglanset jag har på läpparna är från märket MNY/maybelline nr. 293 och angående mitt hår så går jag ytterst sällan till frissan.

    Exprimenterar mig fram hemma och använder just nu Sublime mousse från Loreal nr. 60 & 70 om jag inte minns helt fel ;-)

    Än en gång tusen tack snälla du!

    Kraamar Kajsa!

    2011-09-18 | 18:14:09

Kommentera inlägget här: