Förändra

Kategori: Kajsa

Det finns för och nackdelar med allt - almost.
.
Om man räknar med den här veckan så är det precis tolv veckor sen jag satte i mina extensions.
(3 månader sen vi åkte till Visby altså)
Bäst före datumet håller på att paseras as we speak.
Hoppas att syster känner sig manand när hon kommer hem ;-)
Och jag vet att jag kommer känna mig som en grå, liten mus när det är gjort..
Om inte första veckan så andra eller tredje.
Eller när jag ska ut med mina vackra vänner i nattlivet - om någon gång är det trist att vara korthårig i mitt liv!
I synnerhet när jag inte har några clips att fuska med ;P
That's a no no for moi.
.
Så för att vardagen inte ska kännas lika trist och slätstruken tror jag det är dags för ett litet besök hos
Läpp doktorn snart ;-)
Lite som när man vart liten och fick ett bokmärke om man hade varit duktig hos tandläkaren.
- Belöning right?
Och så får jag jobba lite mer på fuskbrännan så kankse jag överlever ;P
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: