Undies

Kategori: Kristina

Morning mina vackra!
Ledig Onsdag, jag behövde det, jag behövde landa på jorden lite.
Har sovit tills nu.
Slängde in en maskin tvätt och en dos ricinolja i håret.
Gosade ner mig i soffan med nya Femina som kom i brevlådan.
Mys-Morgon!
Jag tror inte jar har någon lust att träna idag, jag kan lika gärna gå ut på en powerwalk och ha mini-gym hemma idag :)
Ställde mig på vågen och hade gått ner 2 kg :)
Lyckligt. Därför ger jag mig Actic-Ledigt idag.
Ikväll ska vi ha Glöggkväll med vackra Josefin <3
Jag ska gå och handla glögg, pepparkakor och blåmögelost.
Och LJUS!
Har jag förresten glömt att säga att vi köpt lägenhet i Stockholm nu!? ;)
.
En påse från jobbet med undies från Calvin Clein fick följa med hem igår.
- Tack!
.

Kommentarer

  • Lycklig syster säger:

    Vi är så jävla grymma :D

    Och jag har en stoor candybag i min väska så köp inge mer sött haha.. Just pepper ;P

    Cant wait to get hoome ;-)

    2011-10-26 | 13:34:06
  • Rövarmamman säger:

    Grattis sötisar! Vad roligt, är säker på att ni kommer stormtrivas :) många kramar

    2011-10-26 | 22:13:48
    Bloggadress: http://roxenmo.se
  • Kajsa säger:

    Tuusen tack fina du.. det är jag också ;-))

    Kramisar

    2011-10-27 | 16:20:27

Kommentera inlägget här: