Smiling..

Kategori: Kajsa

Hösten visar sig inte från sin charmigaste sida idag, thats for sure.
Därför har jag bestämt mig för att hålla mig inomhus idag och göra så lite som möjligt!
Jag har mer eller mindre varit på resande fot sen i lördags så jag ger mig själv utegångsförbud helt enkelt ;P
Ska ta en kort promenad till torget för att posta brev och köpa shampo så jag kan tvätta håret.
Och det är så nära jag kommer komma motion & frisk luft idag ;-)
Det blir som vanligt dåligt med matrutiner när jag är ledig och den här dagen har än så länge inte varit något undantag.
Några pepparkakor imorse och sen åkte Karamell Kungen fram när magen började kurra.
- Fail again.
Men inte äns det kombinerat med en träningsfri vecka kan få mig på dåligt humör!
Livet leker med mig ;-)
Och för att göra det ännu lättare pumpar jag lägenheten med Rihanna, J.Lo och Keri Hilson.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: