Inspiration

Kategori: Kajsa

Jag går i inredningstankar från det att jag kliver upp på morgonen tills det är dags att lägga sig igen..
Det går inte att sätta ord på vad den här lägenheten betyder ;-)
Köket kommer förhoppningsvis förvandlas till vårat drömkök med stort D, där vi kan ha vänner och familj på underbara middagar och äntligen kunna samlas runt ett stort och rejält matbord och avnjuta våra gourmet måltider tillsammans ;P
.
Efter alla visningar har vi fått upp ögonen lite för en gasspis men jag vet inte om jag kan hantera en?
På min önskelista står även vita vitrindörrar och en vit keramikho.
Och det var bara köket det ;P
Tänker vara lite hemlighetsfulla innan allt är klart men vi kom undan med en förvånansvärt billig peng och tänker därför lägga lite extra på annat  ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: