Grey

Kategori: Kristina

Sjukt grå dag.
Skönt för mig att jag är ledig även imorgon ;)
Cyklade iväg till gymmet och körde hårt.
Ett löppass på 30 minuter följt av 30 min. powerwalk i uppförsbacke.
Efter det styrka ben, mage och rumpa.
Jag vill inte att min träningsvärk i magen ska försvinna, det är en sån skön känsla.
Man känner sig nästan lite smalare bara av att känna den när man ska resa sig ur soffan lixom..!
Fortfarande bara hört ifrån en mäklare och inga bud-sms har trillat in på luren, vilket ju är positivt.
Men jag hoppas verkligen inte för mkt.
Det vore dumt dumt.
I helgen är det ju ny visningsrunda.
Vi har nämligen helt ledig helg att se fram emot.
Den spenderar vi i Stockholm hos fina Lina.
(Ännu ett stort plus med lägenheten i Johanneshov är det ynka cykelavståndet till både Lina & Bror..)
Åker iaf. dit på Lördag så kör vi visningar på Söndag.
Yeeaah! Jag vill ha helg nu! :D
.
Världens vackraste Lina Segeslbo <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: