Friday

Kategori: Kajsa

Solen skiner, det är fredag, vi säljer lägenheten och jag har en fantastisk helg framför mig.
- Friday I love you, today in particulary.
Och jag fortsätter att bli bortskämd med lediga helger också ;P
Klockan tre hade jag jobbat färdigt för den här veckan.
Galet!
Men jag bugar och bokar!
Och ikväll skriver vi kontrakt och säljer lägenheten.
Den här underbara lägenheten som vi har haft så många happy moments i ;-)
Men några till hinner vi nog få..
Obligatorisk ut-flyttningsfest ska givetvis planeras med duner och brak!
Alla bitar faller på plats känns det som.
Vi drömde oss bort på lunchen och gick och kollade in inredning.
För det är helt omöjligt att låta bli ;-)
.
Fredagsmyser slash Fredagsfirar gör vi ikväll med mami efter allt pappersarbete ;P
Hemmagjorda hamburgare & kanske lite skumpa...
- Ah det låter väl!
Men jag ska inte tråka ut er med mitt babbel så jag rundar av här.
Hoppas ni har en magisk helg att se fram emot!
Nu ska jag terrorisera grannskapet lite istället och virda upp volymen här en smula..
För det är faktist fredag och vi ska inte bo här längre ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: