Easytones

Kategori: Kajsa

Jag har precis kommit hem och kommit in från ett soligt Uppsala ;-)
Tog en Gainomax på balkongen!
Hösten visar sig från sin allra bästa sida idag, fast dagar som den här känns det inte äns som höst och jag var
på tok för påklädd - igen ;P
Syster hade fått med sig min cykelnyckel imorse så det blev en promenix i mina easytones till & från gymmet för mig.
Checkade in på Actic lite för halv elva och checkade ut vid tolv för lite häng med syster ;-)
Genomsvettig såklart efter en intensiv timme på löpbandet!
Men jag fick vila mina ögon på Mr good looking så jag klagar inte ;P
.
.
Idag hade jag på mig ett linne som jag köpte förra hösten till stöd för Rosa bandet och Cancerforskningen.
Ni glömmer väl inte bort att oktober är en rosa månad..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: