Boom

Kategori: Kristina

Asså här ligger vi och drunknar i underbara hem.
Jag, syster & Mamii <3 även ikväll.
Jag i mitten med datorn i knät.
Med stormsteg stegade denna lägenhet in på första platsen.
Jag tappade andan när jag såg föreningens utegård..
Är det lixom ens möjligt att folk i Sverige bor så här?
Fattar ni att bo där, så där?
Kolla in badrummet, heelt i min smak.
Men den får vi vänta tills nästa helg att smaka på ;)
Men vilken dröm...
.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Booooom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Väldigt din lägenhet!! Kommer ni fortsätta

    Jobba kvar eller söker ni nytt när ni kommer till stor stan?

    2011-10-16 | 20:24:59
  • Kristina säger:

    Vi tänker pendla till en början :)

    2011-10-18 | 11:38:53

Kommentera inlägget här: