Stickat

Kategori: Kajsa

Syster har precis visat mig dom danssteg som hon lyckades snappa upp från Prinsessans dansshow som hon fick sitta på första parkett till ;P
Jag fick inte välkomna dom hem idag men jag blir helt lycklig av att bara titta på bilderna!
Världens finaste barn, och det är lixom mina syskon som är föräldrarna ;-)
Och nu har syrran svirat om och mannekängar lite i vardagsrummet.
Vi hade fått paket idag..
Det är mashester och stickat rosa!
- Just my melody.
Slänger in ett litet middagstips också innan jag kryper ner bland rena lakan.
Ikväll blev det mänligen Seirans LCHF Lassange - altså no carbs i den bara massa kärlek ;-)
Det blev en succé enligt oss!
Köttfärs, lök, vitlök, champinjoner & aubergine spelar huvudrollerna i den här lassangen.
Och så massa ost på toppen och voliá!
Vi har en grym matlåda imorn ;P Tack sötaste Serri för receptet.
Och nu säger vi natti natti här för vi har nybäddat i sängen och klockan ringer tidigt för den här damen imorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: