Supermodels

Kategori: Kristina

Nästa helg äre födelsedagsfirande så det står härliga ting planerat.
Mina fina ''superskinny supermodels'' som jag kallade dem på fejjan idag, Seiran & Maria fyller år och det ska firas.
Med hotell, drinkar, restaurangbesök och en glammig partynatt i Stockholm.
Den stora frågan stavas Klädkod med ett stort blinkande frågetecken efter..
Det finns en anledning att jag kallar de skinny models och detta ger mig en enorm press haha.
Mycket viktigt att vi matchar varann, även fast de är Birthday-kids och kanske har anledning att vara most fab, så vill jag undvika scenariot att de ser ut atta vara från New York och jag från Uppsala, om ni fattar ;)
Att jag måste inhandla något nytt är ju inget konstigt, då är det första jag måste ha en syn i huvudet.
Jag måste veta jag letar efter, annars går det ju aldrig.
Efter några timmars nätspaning har jag nu fått en vision med 2 st viktiga ledord:
. Braller! Tajta & Smala, gärna lite kortare  - Måste ha
. Pumps, helst helst spetsiga
Inspiration:




Kommentarer

  • Rövatmamman säger:

    Å ni kommer få se d sååå roligt:))



    Sötis, Zara ska ha ett par silvriga spetsiga pumps:)



    Fast nu finns ju inte zara i närheten, men de kanske finns kvar i deras onlineshop:) kramar

    2011-11-18 | 12:20:55
    Bloggadress: http://Roxenmo.se
  • Maria säger:

    Men sötis hahah dog av skratt av ditt inlägg så söt!=)



    Vi hittar på något fab! Jag håller också på att tänka febrilt på vad man ska ha på sig...Ni är SÅ FINA<3



    Puss

    2011-11-18 | 12:36:56

Kommentera inlägget här: