Prinsessa

Kategori: Kristina

- Morning!
Underbara Fredag.
Vaknade av Syster som frågade om hon skulle koka ägg till mig också.
Hon väckte mig ur en dröm när jag precis skulle hugga in på ett Maxmål så jag svarde sömnigt..
'' Eh.. Jag tror jag är ganska hungrig, så ja tack! ''
Nu har jag precis betalat alla räkningar, alltid lika skönt.
Ska straxt slänga på mig ett par braller och ta mig ner på stan.
Lunch och lite shopping står på schemat.
Igår var vi och hälsade på Lilla söta Holly hos Matilda & Joakim också <3
Åh vilken liten solstråle.
Det är ju så mysigt att hålla i de där små bebisarna och pilla på deras otroligt minimala fötter och tår och fingrar och naglar.
Så mjuka och luktar så gott så man vet ju inte vad! :D
Hon hade en prinsess-skylt ovanför sängen och visst var hon en riktig liten prinsessa.
Rosa paket från oss såklart :))
.
.
Lilla Holly fick även sin första julklapp av oss, men den öppnas ju givetvis inte förrens på Julafton och visas då alltså inte heller här :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: