Newborn

Kategori: Lika Systrar

Fick världens bästa besked när vi strosade runt på Ikea idag.
Finaste Matilda har blivit mamii <3 Till en liten flicka!
Åh, vi var tvugna att slå oss ner där i en skön soffa och ta in det :)
Kan det vara en liten Holly? Vackert.
Hon kommer bli en så bra, älskande och fin mamma.
När hon var in på jobbet förra veckan så sa min kollgea Mia till mig när vi kollade efter henne.
'' Hon såg väldigt fit ut för att vara en vecka ifrån '' .
Stämmer, det enda hon burit på har varit en perfekt, ganska stor kula :)
Åh, all lycka till er Matilda & Joakim.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Va roligt! Är helt säker på att det är min granne.. Bor dörren snett mitt emot, hade en fin liten kula för någon vecka sen såg jag.. Drömmagen när man är preggo!;P kul att det kommit en liten bebis nu :)

    2011-11-05 | 11:58:08
    Bloggadress: http://tuldanstillvaro.blogg.se/
  • En annan Matilda säger:

    Åååååå vad söta ni äääär <3 <3 <3 Gud så fint inlägg ! :D Puss på er underbara ni <3

    2012-05-19 | 17:57:35

Kommentera inlägget här: