Monday

Kategori: Kajsa

Jag sitter och myser i soffan framför morgonteven och har suttit här sen nio-snåret.
Spacklad och klar ;P
Och jag tänker sitta här i någon timme till innan jag ger mig ut i gråvädret och promenerar till jobbet.
Har en riktigt tiopoengs helg att se fram emot så jag ska se till att hålla mig sysselsatt under veckan så den går så fort som möjligt!
Clever girl ha?
Det blir födelsedagsfirande x3 och på söndag är det första advent och skyltsöndag.
Kan det bli bättre?
Det skulle väl i så fall vara lite snö kankse ;P
På lördag ska vi iaf fira Serri & Maria.
Vi ska bo på Elite plaza hotell, dricka drinkar, äta god mat & dansa som att det inte fanns någon morgondag ;P
Kanske hinner med lite shopping på lördag också, annars lägger vi allt krut på söndagen!
- Bakis eller ej.
Det ska brunchas och det ska strosas i äffärer och det är skyltsöndag så några klappar kan förhoppningsvis bockas av också..
Och efter det blir det ännu mer födelsedagsfirande.
- Bakis eller ej.
Näst ut på tur är fröken Segelsbo såklart ;-)
Can't wait.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: