Josefine

Kategori: Kristina

Fredagkväll med Joss, det är ju något av de främsta sakerna jag faktist kommer sakna efter flytten.
Att bara kunna kvista över, för det är vi ganska duktiga på - Att vardagslyxa <3
Världens bästa kväll med god mat, maccarones, Idol och mys i soffan.
Vi har skrattat så vi gråtit..
'' Ah.. Då blire svårt ''
Ord som fått en helt ny innerbörd.
Åh fina människa <3 I miss you already.
Men som vi sa - Tro inte att du blir glömd för att vi byter stad.
Bästa vän!
Om du så ska cykla eller , med eller utan ben ;) Hahaa <3
Så mycket mer hade jag inte att säga om kvällen..
Ibland är det lilla mer än tillräckligt, ikväll hade jag klarat mig långt bara på den kärleken som fanns i luften här ikväll..
Skratten ekar än, men utan henne... Ja då blire svårt <3
.
.
Pasta med getost, soltorkade tomater, oliver, kräftor..
Som vanligt drack vi cider, som Joss hade med sig.
Den jag hade köpt tappade jag precis utanför porten!! (Gaah)
Hade sprungit hem med den för jag hade en kastrull på spisen och var super stressad mitt i baket.
Så flaskan var skakad.. Och fullkomligt expolerade på marken i samma sekund som den träffade marken.
SURT... Då blire lixom svårt att dricka cider.. Om man inte har en Josefine <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: