Äntligen

Kategori: Kajsa

Veckan fortsätter att springa på i en högt tempo, snart är vi framme vid helgen ;-)
Jag njuter av en ledig torsdag hemma i min ensamet.
Övervägde gymmet imorse men flyttpackning vägde tyngre ;P
Sagt & gjort.
Jag har tömmt vitrinskåpet på en herrans massa glas!
Och om en liten stund tänkte jag ta mig ner på stan och gå och klämma & känna på söta bebiskläder..
Vi ska äntligen få träffa lilla Holly idag!
Matildas fina tjej <3
Sist jag hade någon att köpa dom där allra minsta, söta klänningarna till var när Wilma var liten och hur konstigt det än känns så är det ju jätte länge sen ;-)
Galet vad tiden går fort!
Nu har hon istället gått och blvit stora stora tjejen och till och med börjat rida!
Älskade barn.
Det är något specillt med tjejer ;P
Med idag blir allt fokus som sagt på Holly och hennes fina mami som jag också längtar väldigt mycket efter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: