Advent

Kategori: Kajsa

Det var första advent igår och vi hade lite kombinerat julstök & söndagsmys tillsammans med Frida!
Det var verkligen välbehövligt och så nära julstämning som vi kommer komma..
Lite deppigt att våra fönster är dom enda på hela gatan som det inte lyser stjärnor i och inte står några stakar i :/
Well, well..
Vi bakde iaf pepparkakshus eller bakade var att ta i men vi dekorerade desto mer, drack glögg och lyssnade såklart på julmusik ;-)
Och så uppdaterade vi våran fina vän med smaskigt gossip från huvudstaden också såklart ;P
Dekorationerna gick lite överstyr men det blev rosa och det blev fint!
Vet dock inte hur länge det överlever med tanke på att flyttlasset går på lördag..
Gör gärna ett nytt sen ändå ;-)
Avrundade iaf helgen på bästa sätt med tanke på sömnbristen som fortfarande gör sig påmind.
Och då är vi ändå inte dom som är dom som kräver så mkt sömn det ska gudarna veta.
Men fötterna låter mig inte glömma mina timmar på dansgolvet och ögonen har påmint mig upprepade gånger om att jag ligger efter med sömnen lite ;P
Precis som det ska vara.
Får se om syster orkar baka peppisar ikväll eller om vi ska ta det imorn.
Tror degen får vänta lite på att kavlas ut och pepparkaksformarna är föresten nerpackade!
Borde däremot ändå bege mig mot köket så jag kan servera min andre hälft lite mat när hon kommer hem ;-)
Soppa och vitlöksbröd eller bakpotatis, sallad & skagen då!?
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: