Wang

Kategori: Kajsa

Klickade förvisso just hem ett par pumps från shoes by teddy och jag är fortfarande beredd att kalla dom magiska.
Men!
Inte i jämföresle med dom här..
Hur underbara ser inte fröken Fahrmans fötter ut i dom skapelserna från Alexander Wang.
Där har vi magiska skor!
Och folk säger att dom har fotfobi?
Ett par tjusiga fötter i ett par pumps kan vara det snyggaste jag vet!
Och tack och lov så var det inte bara på längden jag slutade växa tidigt utan fötterna var vettiga nog att stanna i växten
dom också ;P
Men nu har vi i alla fall fallit dit big time och jag får inte nog av dom här snygga skorna.
Skulle vilja säga att vi har haft en hyffsad lång paus men trenden är bruten ;-)
Jag vill ha meer!
Och är för övrigt sjukt taggad på julbord med le work på lördag.
Ni hittar oss på Lingon vid dessertbordet ;P
Klänning är fortfarande oklar men det måste vara en matvänlig historia!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: