Flow

Kategori: Kristina

Last night on Belmmansgatan.
Åh då har vi Fredag på riktigt med pizza, chips och massa cola.
Idol & Hellenius.
Kajsa & Kristina.. Eller vare tvärtom ;) ?
Det tänkte visst varenda en av mina kära kollegor på jobbet idag iaf.
Nu kan det bli svårt.
Jag börjar trivas i det, trots att det kändes som en peruk jag hade på mig varenda gång jag såg mig i spegeln..
Ganska nöjd med färgresultatet är jag iaf.
Speciellt med tanke på att jag helt gick emot rekomnedetationerna jag fick av säljaren när jag köpte färg igår.
'' Det kommer blir grönt med den där färgen, välj rött rött rött ''
Okej, gick tillbaka och velade lite till, valde en ganska röd färg, gick till kassan , för att sedan gå tillbaka och ändå välja att chansa på 'grönfärgen'...
Köpte några back-up färger som jag lät plombas och som jag nu kan lämna tillbaka orörda :)
Snyggt flooow!
Här hemma är det kaos, som det ju borde vara kvällen innan flytt.
Kartonger över hela plejset.
Allt är tomt nu, alla lådor, skåp och garderober!!!
Längtar tills vi kommit iordning, men vi brukar vara ganska snabba på den fronten..
Får se hur matta vi blir av stadsbytet, om vi hakar på Sannis & tjejerna ut i Stockholms nattliv eller om vi slocknar i våran lägenhet i Stockholm.
Eller om vi myser ner oss i Linas soffa eller om vi tar helg hemma hos Mamii.
Time will tell.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: