Kvalitet

Kategori: Kristina

Hej fina fina ni!
Och förlååt <3 för sämsta närvaron ever.
Det är bara så mycket.
Flytt, renovering, pendling, och sista dagarna innan jul på Holmis.
Men vi mår braa, oj så bra :)
Så jag hoppas ni har överseende med halvskysst kommunikation..
Kvalitet och livsglädje hos Mamii <3
Bortskämda med god, lagad mat, tvättad tvätt, badkar och främst av allt mys med Mamii varenda kväll i soffan.
Hur lyxigt som helst.
Med 3 dagar till jul kan jag som den christmas-sucker jag är inte annat än älska livet.
Käkade middag med fina Josefin & Linnea efter jobbet idag.
As mysigt - Scampispett åt hela bunten.
Nom noom! Så rätt val!!
Nu ligger jag nerbäddad i Mamiis säng och vill läsa ut Elsas hemlighet, soon there.
Fick världens finaste julkort idag på jordens finaste syskonpar <3
Längtar tills jag kommer hem till mig och får sätta upp vårat på kylen tänkte jkag skriva...
Men det går ju inte för den är intergrerad.. Hum!
Upp någonstanns ska det iaf!
Köpte Bingolotter åt oss och Mamii idag också.
Jag vill ha uppesittarkväll nu!
Åh!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: