Running ladie

Kategori: Kajsa

Så vart det tillsut min tur att vara ledig.
Enda dagen den här veckan!
Tog en mini sovmorgon imorse och sen bar det av till gymmet!
- Yes, you heard me :P
Jag har haft en liten viloperiod på sisodär tre-fyra månader men nu är jag tillbaka i vardagen &
verkligeheten och måste ta tag i semesterkilona!
Hade tänkt gymma lite men det har hunnit renoverats medans jag varit hemma och vilat
så jag orkade inte riktigt lokalisera mig bland alla maskiner idag så det blev
bara en timmes motion ;-)
Och inte nog med det så dammade jag av mina easytones när jag kom hem som också haft semester och
så tog vi en powerwalk runt gamlis.
Ångrade mig innan jag hunnit halvvägs men jag tog mig runt.
Jag var heelt mör när jag kom hem!
Fick i mig en gourmetlunch och dushade i en timme så nu känns det lite bättre ;-)
¨

Kommentarer

  • Frida säger:

    GO GO GO ! U ROCK <3

    2011-08-12 | 01:43:20

Kommentera inlägget här: