Smygtitt på dagens fångst!

Kategori: Kajsa

En liten sneak peak på dagens fångst!
.
.
Stickat och skinn ;P Eller skinn immitation kankse jag borde skriva.. fair enough'
Fick dock bara med det stickade på bild - en underbar poncho & en oemotståndlig tröja.
Har varit på jakt efter ett par skinnshorts länge och nu kan jakten officiellt läggas ner - mission completed :P
Och med lite tur får jag bära dom nästa helg för då blir det allt annat än lungt om man ska tro på vad som sägs ;-)
Klackarna i taket i Estocholmo!
Catrine vet hur man lockar en sann krigare till krigsfältet!
.
Men nu snöar jag in på helt andra ämnen, ämnen som lätt kan få en liten sneak peak till att bli ett långt och tjatigt
inlägg om hur jag ska lockar håret och planera looken in i minsta detalj.
Så jag sätter punkt här och återkommer säkert med det där andra någon annan gång ;-)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: