Det kommer hända!

Kategori: Kristina

Så där ja, nu har jag precis suttit i meeting med våran mäklare i 1,5 timme.
Känns såå himla bra, med tron på framtiden i högsta hugg.
Min förkylning är kvar i kroppen näsan & halsen men retar mig inte ett dugg.
Helt lycklig.. Det kommer hända!
Det kommer hända bra saker, det kommer bli en bra höst!
Jag kan inte sluta le!!!
I'm gonna staaand till I get there - I'm gonna get there!
Glädjedansar till Me and my drum med Swingfly & älskade, sköna Christoffer Hiding som för övrigt är min Lyckolåt för tillfället.
På powerwwalks, på gymmet, på cykeln... Jag får sån energikick av den!!
Nu ska jag dansa vidare ut i min älskade lägenhet.. Vidare på denna lediga dag.
Jag borde ÄTA nåt!
Inte ätiti något sedan jag klev upp imorse, inte hunnit känna efter ens :D
Dansa sen äta...
- Talk to you lateer babes <3
.



Kommentarer

  • Frida säger:

    Meen hallå! TEELL ME DÅ! <3

    2011-08-18 | 01:10:20

Kommentera inlägget här: