Back on track!

Kategori: Kajsa

Nu ska vi snart smälla igång en film och bara ligga i soffan och glo resten av kvällen.
Syster ska bara få föna klart sitt hår och då passar jag på att fullända mitt lilla blogg-maraton med
lite vardgasmat!
¨
Andra dagen på jobbet efter sex veckors semester gick som på räls, precis som den första!
Det positivaste men hösten måste ju ändå vara när man får börjar bygga upp sin
nya höst garderob.
I huvudet eller på riktigt :P
Nu kommer det varor i stup i kvarten och jag ser tusenlapparna swicha förbi för varje
låda man öppnar - I N S A N E.
Jag har såklart redan en hel lista på höst-måsten och den kommer bli längre så jag ska försöka
börja checka av den så fort som möjligt.
Att jag blir ruinerad den här hösten också är det inget tvivel om ;-)
¨
Syster gick lös med kameran igår och fångade några guldkorn på bild.
Slänger nog upp några lite då och då och här kommer en liten sneak peak på vad som komma skall :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: